Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Zapomniałem hasła do odblokowania telefonu ! :(

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Ostatnio zakupiłem HTC Wildfire S...

Jestem uczniem gimnazjum i często zdarzają się sytuacje kiedy ktoś chce się pobawić moim telefonem...

Aby uniknąć tego problemu mówiłem każdemu, że hasła zapomniałem... no i stało się... nie pamiętam hasła... Jak odzyskać hasło ? Czytałem FAQ na stronie producenta (http://www.htc.com/help/pl/howto_iframe.aspx?id=54690&type=1&p_id=392) i u mnie jest inaczej :[

Mam najnowszego Androida, w którym odblokowuje się kółkiem, które trezeba przenieść na środek ekranu... Na stronie producenta jest napisane, że mam wstukać losowe hasła 5 razy aż wyskoczy komunikat, że mam odczekać 30 sek.. i czekać aż telefon wygaśnie...po czym kliknąć guziczek aby sie podświetlił, odblokował i powinienem mieć napis "Zapomniałeś wzoru?".

Niestety u mnie nie ma czegoś takiego jak przywracanie hasła...Wgrywanie nowego softa nie wchodzi w grę, ponieważ nie chcę czekać aż Orange łaskawie naprawi mój problem w miesiąc :< (tak tyle czasu zajmuje im naprawić telefon, mam doświadczenie z tą firmą...)

Bardzo proszę o pomoc.

Daję Lajki i 5 gwiazdeczek :)

Pozdrawiam FrozzY

banner2pn_rraxhrn.png

Opublikowano

już zrobiłem tyle razy, że masakra :[

"50 razy źle wpisałeś hasło"... poczekaj 30 sekund...

do ilu mam tak robić? :x

banner2pn_rraxhrn.png

Opublikowano

musi być załadowana karta SIM? czy mogę bez? bo zmieniłem teraz telefon na czas naprawy HTC...