Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[SS] Wojna z GM - Ciąg Dalszy!

MrDeViX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie będę się rozpisywał, po prostu zapodam wam tego screen'a. Zakrywałem nawet reklamy ze stroną Metin2, bo jeszcze mnie osądzą o coś :)

supportsxl.jpg

Nic dodać..

Nic ująć.

Tak koledzy, to jest Metin2.PL :)

urechisyg.png

Opublikowano

"Nie masz odpowiedniej grubości portfela " hahaha :) Dobrze podsumowane : Nic dodać nic ująć :)

Opublikowano

DLATEGO NIE GRAM W to od roku czemu ? Bo to złodzieje nic więcej ;]

I TO MOJE OFICJALNE ZDANIE DO WSZYSTKICH przestańcie w metin2 PL grać tylko privy nich GF zobaczy że ich gra ma inne gałęzi rozwoju na których nie zarobią

Opublikowano

DLATEGO NIE GRAM W to od roku czemu ? Bo to złodzieje nic więcej ;]

I TO MOJE OFICJALNE ZDANIE DO WSZYSTKICH przestańcie w metin2 PL grać tylko privy nich GF zobaczy że ich gra ma inne gałęzi rozwoju na których nie zarobią

Marzy mi się to, żeby GF zbankrutował na polskim Metinie.

urechisyg.png

Opublikowano

A gdy to jakoś zgłosić do innego GM'a ciekawe co by powiedzieli. :> Wtedy by się wydało czy to 1 GM tak robi czy cały polski metin.

Ja właśnie wysłałem wtedy skargę na jednego z GM i trafiłem na drugiego takiego gnojka.

urechisyg.png

Opublikowano

Tak robią rekrutację +18, ale nie zastanawiają się czy ludzie się na to nadają. Lepiej już byłoby jakieś dziecko dać na GM'a...

To jest polski serwer Metina2. Porażka....

1368908122-U621182.png