Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Champ] Li Sin vs Nocturne

PuchatyMiś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Zastanawiam się, czy wybrać Li Sina czy Nocturna. W sumie jestem początkującym graczem i nie ogarniam za dobrze jungli, więc dobrze by było gdyby ta postać mogła stać na liniii i ew. gankować. Na razie daleko mi do 30 lvla i rankedów, także takie coś przejdzie ;)

Posiadam: 975 RP

Zależy mi na: możliwie wysokich obrażeniach (jednocześnie na większej żywotności niż np. Branda, który swoją drogą irytuje mnie swoją papierkowością) i na możliwie łatwej obsłudze.

Opublikowano

Obaj dobrze zbudowani nie będą papierowi i teoretycznie niezły dmg. Nocturn świetny gank od 6lvla, lee sin praktycznie od początku ma dobry + w early ma większy dmg niż nie jeden laner, którego gankujemy.

Gold Member

nvm

Opublikowano

Jeśli chcesz Nocturnem grać to tylko Jungla

Od 6 lvl świetne ganki ulti stworzone do gankowania

Dobre CC ( strach)

Dobre obrażenia

Lee Sin

Energia Zamiast many

Mobilny

Potrafi umiescić tarcze na sojuszniku

dobra Jungla

Bardzo dobre Q które musisz opanować ;).

Ja bym brał Lee Sina bo junglowanie Nocturnem wkoncu ci sie znudzi ;)

681731482015096381754.png

Czytaj uważnie, masz Boga na linii.

Opublikowano

Bierz nocturna, jest łatwiejszy do opanowania.

+ dobre cc

+ zwiększony dmg i atak speed z Q

+ tarcza, która potrafi zablokować skille (np ult karthusa : >)

+ ulti, bardzo dobre do gangowania

- trzeba opanować

Opublikowano