Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Medieval II Total War

50CenTt

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panów, Panie.

Mam pewien drobny lecz dla mnie istotny problem.

Otóż, pożyczyłem od kumpla gierke Medieval II: Total War.

Wszystko ladnie miodzio ale...

Po włożeniu płyty do laptopa gra sie nie otwiera, Napęd warczy jak stary ciągnik :P

Nie wiem co robić jestem W TYCH SPRAWACH zielony.

AutoRun Sie nie odpala, więc próbowałem otowrzyć przez mój komputer, ale tam pisz " włóż płyte do napędu itp itd.

CO świadczy, że komputer nie widzi plyty, ALE DLACZEGO ?

Gra jest z dodatkiem dlatego jest tam 2 płyta ( w sumie sa 4, Gra Dysk 1, Dysk 2, ścieżka dźwiękowa no i ten dodatek.)

wkładam dodatek odpala sie Autorunem ale cóż nie zainstaluje go bo pierw musze miec Medievala :(

PROSZE PORATUJCIE.

Z góry dla ułatwienia, mam też 2 komp wkładam gre i sie Ładnie instaluje, jednak,,, wole laptopa ponieważ mój komputer jest "stary jak węgiel" 1 GB ramu słaby proc itp :P mam 14 lat a więc mój komp ma już +.-. 10 lat :P

Poratujcie :( jak byście chcieli jakieś info to piszcie podam co i jak a wy w radach piszcie mi co i jak po kolei robic.

Opublikowano

Jest porysowana?

Minimalnie są może ze 2 powierzchowne rysy, ale to nie powinno miec znaczenia skoro mój komp widzi płyte a laptop nie.

@edit: Slyszałem, że można płytke uruchomić jakąś komędą? tylko, że nie wiem jak .

Opublikowano

Masz zainstalowanego Daemon Tools'a? Jak tak to odinstaluj go.

8can.png