Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jeśli szukasz GM'a zalukaj tu!

aksana167

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Chciałbym napisać moje podanie na GM'a. Jeśli szukasz kogoś takiego jak jak powinno Cię to zainteresować!

Imię: Patryk

Serwery, na których grałem: VirtualMT2, Cedonia, sdLongju(mój pierwszy serwer :) ) i wiele, wiele innych

Motywacja na pozycję GM: Gram w Metina od 6lat więc jestem doświadczonym graczem. Na PL'u posiadam ninję 70lvl. Byłem GM'em dwa razy na serwerach hamachi i nikt na mnie złego słowa nie powiedział. Nie popełniam błędów ortograficznych, jestem cierpliwy, lubię doradzać nowym graczom. Nikogo nie faworyzuję. Posiadam dobry komputer i potrafię zorganizować OX/eventy. Znam większość komend, choć wolę dla pewności korzystać ze spisu komend. Czas jaki spędzam na komputerze to minium 3h dziennie.

Coś o mnie: Jak wyżej napisałem mam 19lat i na imie mi Patryk. Mieszkam w woj. małopolskim. Interesuję się siatkówką i kickboxingiem(trenuję 5lat). Uczę się w kierunku informatyki w Nowym Sączu. Słucham rapu/hip-hopu i tego co wpadnie w ucho :). W grze zazwyczaj mam nick II3ushido bądź Bushido. Obecnie gram na Cedonii, ale najlepszy serwer na jakim dotychczas grałem, a było tych serwerów dość sporo to VirtualMT2. Jeśli ktoś się zainteresował moim podaniem proszę o kontakt gg pod numerem 11792039 lub pod spodem. Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam :)

Opublikowano

Podań nie piszemy w formie tematu. Proszę napisać je tutaj: