Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[kidmoderator][metin2]zalsers

Gość zalsers

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Grę metin2 znam juz od 4.5lat czyli prawie od samego początku Pl (oczywiście nie gram ciągle lecz mialem 2 letnią przerwę i gram teraz od 2007 roku)

Chcę zniszczyć zdanie że moderator ma tylko zamykać i podklejać tematy! Według mnie moderator ma przede wszystkim pomagać a nie tylko zamykać tematy ! Mamy 2 kidmoderatorów i 2 moderatorów lecz tylko Mounthains zna się na metinie ! Nikt z adminow nie pomaga ludziom a do tego ma być to forum!

Wiem że popełniłem sporo ale nie wytykajcie mi ich! Przeczytajcie moje podanie jakbyście nie widzieli mojego posta!

Zdaje sobie sprawe że mam bardzo małe szanse na dostanie kidmoderatora

W chwili odrzucenia mojej kandydatury kończę okres mojego "życia na mpc" i sądze że forum tylko na tym straci

Wiem wszystko o metinie i jego prywatnych serwerach

Umiem robić spolszczenia do prywatnych serwerów Metina2

Wiem jak powinien wyglądać dział metin2 i chcę pomóc innym moderatorom i kidmoderatorom w wypełnieniu ich misji : usunięcia spamu i banowania tych którzy nie przestrzegają regulaminu forum mpc aby mpc było wspaniałym przykładem dla innych forum . Bardzo chętnie dla mpc zdobywam nowe prywatne serwery i hacki do metina (hacki rzadko zwykle ktoś jest przede mną )

Staram się pomagać innym z wielką chęcia lecz przyznaje się czasami spamuje

Na mpc bylbym w godzinach poniedziałek-piątek = 14-15.30 i ok 19 do 21 wiem że to nie jest mało