Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Diablo3

Emil0

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowy w tej serii, nie grałem we 2, wiec jest to moje pierwsze spotkanie z tą serią :)

Możecie Mi coś powiedzieć o tej grze, typie, o co w niej chodzi, o co chodzi z tym normal,piekło itd.

Opublikowano

@UP: Dzięki, a jest jakaś różnica duża w rozgrywce diablo 2 i diablo 3 ?

Opublikowano

Nie wiem czy jesteś taki głupi czy tylko udajesz?Bo nie trudno wklepać diablo 2 czy diablo 3 na youtube czy w google,temat do spamu.

I nie dostanę warna,bo napisałem o co w tej grze chodzi,możesz wracać do metina bo ta gra nie jest dla Ciebie.

cmpunksignaturebyfxtrea.png

Opublikowano

Nie wiem czy jesteś taki głupi czy tylko udajesz?Bo nie trudno wklepać diablo 2 czy diablo 3 na youtube czy w google,temat do spamu.

I nie dostanę warna,bo napisałem o co w tej grze chodzi,możesz wracać do metina bo ta gra nie jest dla Ciebie.

Nie chcę byś się tutaj wypowiadał.

W tym wypadku to Ty udajesz idiotę, a po za tym wpisz sobie w google jak Ty to zrobiłeś wbijanie leveli i napewno wyskoczy coś o diablo, ja chce informacje które Mi się przydadzą.

Gość Menesterowy
Opublikowano

Diablo to klasyczny hack 'n slash, czyli zabijanie potworków z widokiem Boga (Widzisz wszystko z góry, sterujesz swoją postacią)

Zdobywasz ekwipunek, levele, zabijasz stwory i wykonujesz questy, o to w 90% chodzi w Diablo 3.

Gość Menesterowy
Opublikowano

Możesz grać w max. 4 osoby ;)