Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jestem nowy w shaiya i potrzebuje pomocy

alelolo12

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wogle niemoge tej gry ogarnąć np. jak kulepszać eq np tak jak w metinie u kowala czy jakos inaczej...

i gdzie moge kupić eq? bo pisze mi nad babką zawodowy handlarz a jak klikam to tam jest pusto i moge tylko sprzedać... aż sie odechciewa grać może mi ktos gg poda to mi wszystko powie bo ja tego poprostu nieogarniam

naprawde tego nieogarniam odpiszcie plis

• 1 miesiąc temu...
Opublikowano

wogle niemoge tej gry ogarnąć np. jak kulepszać eq np tak jak w metinie u kowala czy jakos inaczej...

i gdzie moge kupić eq? bo pisze mi nad babką zawodowy handlarz a jak klikam to tam jest pusto i moge tylko sprzedać... aż sie odechciewa grać może mi ktos gg poda to mi wszystko powie bo ja tego poprostu nieogarniam

naprawde tego nieogarniam odpiszcie plis

Najpierw to pochodź trochę do szkoły naucz się poprawnie składać zdanie etc., a dopiero potem siadaj do kompa ; )

Daj + dla cb to nic trudnego, a dla mnie znaczy wiele;

• 4 tygodnie później...
Opublikowano

Może późno ale . Eq ulepszamy podobnie jak w metinie - u kowala . Służą do tego lapizje + katalizatory czyli różne śmiecie - dokładnie tak samo jak ulepszacze w metku z tą różnicą ze w Shaiya można podbić eq do +20