Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Tworzenie własnego programu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na wstępie dodam, że jestem laikiem w sprawach porogramowania, no i chciałbym się troche tego poduczyć...

Interesowało by mnie na początek tworzenie jakiegoś prostego programu, który ma jakieś określone zadanie, np. kiedyś widziałem taki program, że po włączeniu, wyskakiwał jakiś ustalony komunikat, a następnie ten program wyłanczał komputer, (czyli uruchamiał "shutdown.exe"). No i chciałbym się dowiedzieć na czym to wszystko się opiera, od czego zacząć? Chciałbym na początek zrobić coś prostego a potem to udoskonalać... albo coś co w przyszłości przynosiłoby zysk, no bo po co się czegoś uczyć, jeśli potem nie będzie to potrzebne, teraz wiele osób zajmuje się jakimś programowaniem, bazami danych, ale czy mógłby mi ktoś to prościej wytłumaczyć do czego przydaje się ta ich praca, no w naszym życiu codziennym :D

5lwgh1.png

Pamiętaj, najważniejszy jest szacunek do drugiego człowieka!

Opublikowano

wejdź do działu autoit i masz wszystko

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

Już ci wyjaśniam jest to tak że w naszym życiu codziennym ( jako programista lub ktoś kto lubi zabawe z komputerem, potrzebuje coś zrobić ) użyć może wszystkich opcji, języków programowania lecz to od niego zależy jaki

język programowania, narzędzie wybierze do określonego celu ...

Teoretycznie można posłużyć się np. taką małą skalą: