Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Q] Technik, czyli zło dla Binguja^^

binguj_1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej. Dziś mam do Was kolejne pytanie. Jakoś do każdej postaci potrafiłem dopasować sobię bronie tak, aby grało mi się nimi dobrze. Snajper - M98B, Wsparcie M240, Szturmowiec Usas-12, natomiast technik? Każdy karabin, który wpadnie mi w łapy jest dla mnie okropny. Jako, że jestem technik i wybieram Igłe lub [dzewelina] to biorę specjalizacje taką jak Ładunki Drużynowe. Testowałem wszystkie karabiny/PWD i albo za duży odrzut, albo mała ilość amunicji ogółem czy też zły zasięg, tryb strzelania :/ Może mi doradzicie jaki PWD/Karabin jest w miarę dobry na mapy takie jak:

- Kaspijska Granica

- Wyspa Chark

- Operacja Ognista Burza

- Wielki Bazar

- Zatoka Omańska

P-90 nie jest zły, lecz szybko naboje schodzą

PP-19 Małe obrażenia zadaje

PWD-R chyba najlepszy, 3 tryby strzelania, które bardzo często mi się przydają a mowa tu o ciągłym oraz seriami.

M4 tryb seriami, nawet dobry, ale jakoś tak srednio mi się nim gra

G36C spoko, lecz za duży odrzut

G53 jakiś taki skromny

M4A1 Idealny, nabiłem nim ponad 700 killi, lecz wolę tryb seriami, tak tak.. jest to taki jak M4, lecz M4 jakoś mi nie przypadł do gustu xD.

SG 553 również za duży odrzut

MP7 szybko naboje lecą

PP-2000 to jakieś kompletne gówno

SCAR-H mało amunicji i mała szybkostrzelność

A-91 blee

AKS-74u to jakieś kompletny skurwiel.

Nie grałem jedynie UMP. Co mi z tego poradzicie oraz jakie dodatki?

Pozdrawiam,

binguj_1

Opublikowano