Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kilka pytań dot. LoL-a

Piotrek172

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Mam kilka pytań dotyczących tego gry. Z góry proszę o wyrozumiałość gdyż jestem początkującym graczem. Oto one :

1)RP czyli rp. Podobno są wykorzystywane w sklepiku. Teraz pytanie podobno zbywa się je za mecze ale jak? Za jeden mecz ile pkt? I jak zdobyć ich najwięcej?

2)Podobno istnieje sposób na RP z poleconymi jak to działa dokładnie?

3)Brand - władca płomieni. Bardzo spodobała mi się ta postać więc potrzebuje jakiegoś dobrego buildu najlepiej po polsku tak żebym miał dużo hp i bardzo duże AP, zebym był w stanie solować bohaterów a także mieć jakąkolwiek szansę w konfrontacji z nimi

4)Złoto potrzebne na itemy wiem że zdobywa się poprzez lasthitowanie minionków,niszczenie wież, bohaterów i junglerke. Ale czy są jeszcze jakieś inne szybkie sposoby żeby na początku mieć duużo kasy?

Opublikowano

1. Dostaje się 400 RP za wbicie 3 lvl'a. Inna możliwość to turnieje, reflinki.

2. Reflinki. Wejdź na stronę LoL'a, potem zaloguj się na swoje konto i wejdź w zaproszenia / referals.

3. Napisz w tym dziale:

http://www.mpcforum.pl/forum/475-wybieranie-championow/

4. Only zabijanie czegoś :D Ew. dodać w masterki + ileś tam golda, ale opłacalne jedynie na supporta.

he?

Opublikowano

1. Za rundy w grze dostajesz IP, nie RP. RP to waluta, którą kupujesz za realne pieniądze. IP dostajemy od 50-400ip, zależy czy mamy boosty, wygrane dnia, etc.