Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[PROBLEM] Dedyk.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka. Mam zamiar wykupić serwer dedykowany. Tylko jestem w tym zielony. Nie wiem jak wysłać (SmS) i jak otrzymam ten serwer gdzie będę mógł wgrać pliki serwerowe. Proszę o podanie mi jakichś stron gdzie mogę kupić taki serwer. Interesuje mnie do max 40zł. I proszę o podanie mi jakichś dobrych plików serwerowych. Pozdrawiam.

Opublikowano

@Up3

Sorki, źle zrozumiałem jak zwykle ;D

@Up2

Spam.

@Up

Spam/Double post.

Jak to nie możesz, pisz do autora tematu lub do: "Administracji".

@Topic

Napisałem ci na: "PW", ofertę napisz na: "Gadu - Gadu".

Polecam zajrzeć:

-----------------------------------------------------------------------

Link:

http://www.mpcforum.pl/topic/552529-spis-hostingow-minecraft/

Skan:

https://www.virustotal.com/url/462c7e96f1fa9485c90a7dbe70f927be07ec3f1a4c5d62bd42e9d2851d825910/analysis/

---------------------------------------------------------

Proszę.

2004f8x.png

Opublikowano

Jezeli dostaniesz Dedyk Dostaniesz takze Informacje FTP. Dzieki niemu mozesz dodac pliki prosto z komputera do servera

Polecam Program FileZilla

Masz jakies Pytanie pisz do mnie na gg albo pw.

Moje GG: 25869895

Opublikowano