Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Q]Hacki mody itp propozycje

pypciaR

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy ktoś może podac linki do hacków i modów do WoT

jestem całkiem zielony :)

pierwszy raz gram i chce sobie coś wgrac np. coś co powiększa DMG itp :) i czy trzeba obejscie do takich rzeczy ???

pl ;)

Bywalec
Opublikowano

Nie ma żadnych cheatów czy wspomagaczy, które zwiększają zadane przez Ciebie obrażenia.

Jeżeli pomogłem, naciśnij "Lubię to".

Opublikowano

Ojj.. Mylicie są hacki do tej gry. Jest wallhack (widzisz czolgi nawet jak nie sa wykryte), jest też coś takiego że widzisz ślady po czołgu przeciwnika który jest niewidzialny tzn. ślad jego gąsienic to dobre dla arty... Są hacki i się mylicie. Wiem bo widziałem strone i film z użyciem ich oczywiście ruski. Nawet jak bym znał to bym wam nie podał ... PO CH.J WAM HACKI??! Grać nie umiecie?, jak tak to sobie kup złoto i napier...

signature.png

Opublikowano

LOL nice joke. A testowałeś to w ogóle? Pobierałeś używałeś i nie zostałeś zbanowany? Gadać każdy może a takie wiem ale nie powiem to idź gdzie indziej.

I oban weź walnij jakiś wielki baner na tym pod forum żeby każdy wiedział wchodząc tutaj, że nie ma do tej gry hacków.

11cc1be4064edda5addd6e1.png
Opublikowano

@Up

Można zapytać, ale skoro nie ma haków to mogą nas zdjąć z anteny :P xD

Nawet jak bym znał to bym wam nie podał ... PO CH.J WAM HACKI??! Grać nie umiecie?, jak tak to sobie kup złoto i napier...