Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zatrzymanie w C++

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak zatrzymać program w C++/CLI (nie natywny)? Return 0 nie działa, dodam że mam win7 i używam VS 2005. Proszę o pomoc bo nie moge tego nigdzie znalesc z góry dzięki.

Weteran
Opublikowano

Dlaczego twoim zdaniem return 0 ma zatrzymać program?

Nie znam się zbytnio na c++/cli, ale zapewne tam też są pętle.

Możesz zapętlic koniec programu, wtedy się "zatrzyma";

Opublikowano

Proponuję

std::cin.get();

albo

system("pause");

@UP

C++/CLI tylko rozszerza pewne rzeczy ( operator ^ -> referencja na obiekt .NET'u , operator gcnew -> new na garbage collectorze ); "standardowy" kod c++98 będzie przenośny na c++CLI ( ale prawie nigdy w drugą stronę ).

Ta sygnatura jest pusta.

Weteran
Opublikowano

@Up

To też są w końcu pętle, nie ? :]

Możliwe, nigdy na oczy nie widziałem c++/cli, wiem tylko że jest to osobny język, który miał zastąpić c++ a tu zonk.

Opublikowano

Proponuję

std::cin.get();

albo

system("pause");

@UP

C++/CLI tylko rozszerza pewne rzeczy ( operator ^ -> referencja na obiekt .NET'u , operator gcnew -> new na garbage collectorze ); "standardowy" kod c++98 będzie przenośny na c++CLI ( ale prawie nigdy w drugą stronę ).

To działa tylko w natywnym, nie w CLI, ale dzięki za pomoc.

Weteran
Opublikowano

Poczytałem trochę o tym c++/cli i tam też jest biblioteka iostream, więc dlaczego ma nie działać?

Skoro nadal doczekujesz się od nas odpowiedzi, to jeszcze raz powtórzę swój post:

Zrób pętle.