Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czy warto tak zrobić?

Shaigan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałem tylko zapytać, czy waszym zdaniem warto zacząć grać jedynie rankedy, zamiast trochę rankedów, trochę normali. Gram już od roku i zastanawiam się, czy warto spróbować swoich sił w wychodzeniu z tzw. ELO HELL. Mam teraz 1316 ELO (nadal ELO hell). Jak myślicie, czy warto, czy tylko popsuje sobie ELO?

Zapraszam do dyskusji na ten temat :)

PS. Przypominam, że gram na WEST. Patrzyłem ostatnio co się dzieje na rankedach na EAST i tam jest totalna sieczka, na EAST Elo hell jest bardziej obszerne(tak sądze)

Opublikowano

Zagraj sobie 2 rankedy max dziennie. Ja mam -1000 Elo i już nie chce mi się w tą grę grać, jak patrze na swój team. Po zagranych 2 grach rankedowych, mózg już wysiada i po prostu się męczysz. Właśnie po tych 2 grach zagraj sobie normala, albo w ogóle.

he?

Opublikowano

Jak jesteś w Elo Hell i grasz od roku to powiem ci jedno - jesteś dziwny xD (bez urazy) ale mój kolega który gra w LoLa od roku ma Elo 1800+ graj rankedów ile wlezie jest o wiele większy poziom niż na normalach, ale jak nie masz runek to nawet nie próbuj.

1316854236-U173186.png

By Siema Heniu

Pomogłem? jebnij lajka!

Opublikowano

Haha ja jestem na dobrej drodze :)

w ok. 3 tygodnie wycarrowałem ponad 600 elo (solo, nie duo) i już całkiem ciekawy poziom gracze prezentują, ale to jednak jeszcze nie to :) gogo platinum

@up kto powiedział, że runek nie ma :P

Gold Member

nvm

Opublikowano