Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Serwer dla początkującego

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zamierzam zacząć moją przygodę z WoW'em, ale jestem całkowicie zielony w tych sprawach, ponieważ będzie to mój pierwszy raz jakakolwiek styczność z tą grą. Jaki serwer polecacie dla takiego świeżaka jak ja? Najlepiej, aby był polski i jakiś w miare do ogarnięcia dla newbie :)

Z góry dzieki :)

Opublikowano

Jak dla mnie to szkoda marnować czas i się wkurwiać grając na privatach:) totalne marnotrawstwo czasu. Zrób sobie konto trial na retailu, spodoba ci się zostaniesz i wydasz 20 zl na 2 dodatki i darmowy miech gry lub odrazu pociśniesz z grubej rury i kupisz sobie dodatki, myślę, że 20 zl to nie jest majątek i chyba lepiej wydać te pieniądze tu niż na 2 paczki fajek czy inne gówno.

LOOK

Coś dla stałych spamerów:

Lekcja korzystania z forum część 1

A tu część 2^^

943906349.png

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

www.sunwell.pl

@up Nie gadaj głupot. Chodzi mu o serwer dla początkującego czyli najlepiej polski gdzie na chacie można mu wszystko wytłumaczyć

Opublikowano