tymoszczuk95 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Witam. Od niedawna gram w gre Dekaron na prywatnym serwerze EliteDekaron. Potrzebował bym troszke pomocy ponieważ jestem "zielony" i nie za bardzo wiem o co chodzi. Najwarzniejsze chciał bym sie dowiedzieć jakie gemy dodać do bronic na 160 lvl, drugie co chciał bym sie dowiedzieć to jak najłatwiej zarabiać kase ponieważ brakuje mi jej troszke i mam EQ na +0 chciał bym chociaż +5 (prosił bym o rozwijanie skrótów i miejsca gdzie moge te itemki dropić) wiem tylko tyle że w Aquaris mam zbierać silery,coppery i goldy. Prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueFaith Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Aloken moja krew Wkładaj Light gemy, ponieważ aloken ma 3 albo 4 skille walące lightem. Na 160 dropaj silvery/coppery i sprzedawaj, kupuj CV. Za 5k CV dostaniesz całego seta +9 na 170+ Divine Noble (4 bonki) Wbijaj szybko 170 lvl na DFach, potem w West albo East już szybko leci Jak coś służę pomocą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarus376 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 to jest jeden z najgorszych serverow juz teraz, grajcie na http://evolutiongames.net/dekaron/gallery/index.html tu macie juz A9 i 2 nowe postacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueFaith Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 jarus, na tych nowych z A10 typu evolution i core nie ma takiej atmosfery. Najlepsi ludzie grają na Elitce i Eterni. Po za tym co ma oznaczać GRAJCIE i MACIE ? Ja mu tylko daję rade nie-ogarze. PS 2 nowe postacie są do dupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...