Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czy Rosjanie dowiercili się do piekła?

Pr0_k0kSu25

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam do was pytanie, czy to jest możliwe, by rosjanie dowiercili się do piekła? Na dole macie artykuł, posłuchajcie także nagrania.

ahistoria.pl/index.php/2012/04/jak-zwiazek-radziecki-dokopal-sie-do-piekla/

Opublikowano

Nie znam się na religii chrześcijańskiej ale piekło nie jest miejscem fizycznym do którego można dojść/dojechać/dowiercić się

s2c77Oa.png

Opublikowano

lol ktoś to wgl czytał co na końcu pisze omg :

A jaka była prawda? Jak zwykle, trywialna.

W 1970 roku radzieccy geolodzy rozpoczęli na płw. Kolskim pracę nad najgłębszym odwiertem świata. Miał on sięgać 15 kilometrów poniżej powierzchnię ziemi, prace jednak wstrzymano na głębokości ponad 12 kilometrów. Niżej było już zbyt gorąco.

NJxbd4x.png

Opublikowano

Ja pierdole, co wy macie w głowach, jakieś piekła i inne chuje muje dzikie węże.

hejter naczelny | aktywny od 2k6 | król forumka | gold member | blue member | mpc champion | best member | exmod | exvip
Km5iG.png

Opublikowano

na głębokości 15km jest tak gorąco, że każde wiertło by się stopiło :) Pzdr

Zapomniałem dodać że wszystko zależy od stopnia geotermicznego co jest dość istotne ale tak czy siak nie ma TAKIEJ OPCJI a jeszcze nagrać to wszystko hehe to już kombos science fiction

06111340665805659837.png

Spróbuj dać mi lajka z wciśniętym lewym ctrl i zobacz co się stanie :D

Opublikowano

@up

zaprzestali na 12 km

@top