Skocz do zawartości

Warto zagrać w WoWa?

dannyy1029

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka!

Tak się ostatnio zaczołem zastanawiać czy bym tu nie zagrać w WoWa.

I teraz do was mam pytanie czy warto?

Co moglibyście mi o tym powiedzieć - jestem zielony.

Jak to wgle wygląda(co zrobić zeby zagrać)

trzeba kupować gra na plycie-czy tam jakies dodadki

czy wystarczy pacic abonament.

pomocy

mca.png

Pomogłem??? Daj + ;>>>

Zależy, mnie ta gra szybko wciągnęła. A co do zakupu to jest tak. Możesz sobie pobrać wow'a ze strony, lecz najpierw się zarejestruj na stronie :

http://eu.battle.net/pl/

Potem jak się zalogujesz po prawej stronie bedziesz miał "Pobierz klienta gry". No tak, ale masz w tej chwili konto trial. Na tym koncie mozesz wbić max 20lv oraz masz zablokowany handel, pocztę, pw, gildie i jeszcze dużo rzeczy :) No jeżeli Cię to wciągnie przydało by się kupić dodatki :) I tu polecam

http://www.keye.pl/games/buylistsearchgame/game/51

Tanio i bardzo szybka dostawa kluczy.

Jeszcze jakieś pytania ?

simply.4557.gif

Proponuję też (jeśli Ci się nie chce tego wszystkiego robić, lub nie chcesz płacić) zagrać w wow'a na prywatnym serwerze (to nie jest jakieś piractwo, privy maja własne prawa autorskie). Są rożne tez wersje wow'a. Powiedziałeś, że jesteś zielony w tych sprawach, więc tłumacze od początku:

RPG, czyli gra do 60 lvl, pierwsza wersja gry;

The Burning Crusade, gra do 70 lvl, druga wersja;

Wrath of the Lich King, gra do 80 lvl, trzecia wersja;

Cataclysm, gra do 85 lvl, obecna wersja, koledzy wyżej proponują właśnie granie na globalu, czyli właśnie na tej.

Na globalu rzadko spotkasz Polaka, ale szybko się przyzwyczaisz. Na privach nie ma raczej zmieszanych narodowości, są hiszpańskie, niemieckie itd...jest tez polski serwer (ma patch 3.3.5, czyli wrath of the lich king) http://sunwell.pl/ . WoW'a możesz kupić, albo zostać piratem (Arrrr! ;D) i sobie ściągnąć. Mam nadzieję, że pomogłem.

koxsunwella.png