dannyy1029 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Siemka! Tak się ostatnio zaczołem zastanawiać czy bym tu nie zagrać w WoWa. I teraz do was mam pytanie czy warto? Co moglibyście mi o tym powiedzieć - jestem zielony. Jak to wgle wygląda(co zrobić zeby zagrać) trzeba kupować gra na plycie-czy tam jakies dodadki czy wystarczy pacic abonament. pomocy Pomogłem??? Daj + ;>>> Odnośnik do komentarza
DeVe123 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Mi się szybko znudziła , gra nie dla mnie. Więc - nie polecam bez linków Odnośnik do komentarza
McLeoks Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zależy, mnie ta gra szybko wciągnęła. A co do zakupu to jest tak. Możesz sobie pobrać wow'a ze strony, lecz najpierw się zarejestruj na stronie : http://eu.battle.net/pl/ Potem jak się zalogujesz po prawej stronie bedziesz miał "Pobierz klienta gry". No tak, ale masz w tej chwili konto trial. Na tym koncie mozesz wbić max 20lv oraz masz zablokowany handel, pocztę, pw, gildie i jeszcze dużo rzeczy No jeżeli Cię to wciągnie przydało by się kupić dodatki I tu polecam http://www.keye.pl/games/buylistsearchgame/game/51 Tanio i bardzo szybka dostawa kluczy. Jeszcze jakieś pytania ? Odnośnik do komentarza