zefir1114 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Siema mam sprawe jak napisac keyloggera i od czego zacząć niepiszcie ze jezyk programowania c++ bo jestem zielony skad sie nauczyc programować keyloggery i jak to robic ;p Chocby jakiś filmik ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowadsk Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Na tym forum nikt Ci tego nie powie "W czas wojny potrzebujemy kogoś nowego, komu możemy zaufać, kto poprowadzi ludzi jak jakiś święty. " "Nie oceniaj mnie, jeśli mnie nie znasz." "Toczę walkę przez cały czas z czymś innym. Czasem z samym sobą. Są we mnie dwie osobowości - jedna chce żyć w spokoju, druga nie podda się, dopóki nie odzyska wolności. " Moje Tuty: Wallhack FISHBOT,BLOK CPU,OBEJŚCIA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groky02 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Starczy napisac w dziale codersow. Unbanned :] Wszelkie pytania/wiadomości kierować na Misiekantos253 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xau Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zakładasz hook`a na keyboard, lub ustawiasz hotkeye przez winapi na wszystkie klawisze, da się to zrobić za pomocą jednej pętli. Za każdym obrotem pętli zapisujesz dane do tablicy, a na końcu do pliku, ewentualnie etap z tablicą możesz pominąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjut Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Globalny hook na klawe Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...