Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czy to nadaje się na pracę informatyczna?

Alak@zam

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,jestem ucznem 4 klasy podstawowej. Miałem za zadanie w domu na komputerze zrobić "papier do pakowania" , tzn. samą grafikę. Zrobiłem takie coś : http://img16.imageshack.us/img16/1483/pracaz.jpg , i jak myślicie, oddać czy poprawiać ? Nie jestem doświadczonym grafikiem ,więc to około moja 6-7 praca. Mieliśmy też sie postarać o to by sie powtarzało ,ale takie coś chyba może być? :) P.s Bardzo prosze nie śmiać sie z mojego wieku ;) !

Opublikowano

Nie wiem co Ci powiedzieć, bo nie rozumiem przesłania tej pracy. Tak jakby ktoś uszył na materiale jakiegoś kwiatka czy coś podobnego, nie wiem...

Jednak jeżeli masz 10-11 lat to nie ma tragedii - musisz ćwiczyć! =)

PS. Według mnie jest jakieś ogarnięcie i można byłoby to zaliczyć, ale nadal nie wiem co to...

Opublikowano

Mieliśmy zrobić jakieś byle co , więc nie robiłem w paincie. A temat nie powstał dla jaj , ale dla pytania czy coś takiego oddać do oceny ? Bo zazwyczaj cała klasa (przynajmniej moja) daje prace z painta .

Opublikowano

PS też darmowy ;)

@Top Nie wiem co to miało być, ale dla mnie to biało czarne piksele, rozumiem że jesteś młody, ale w paincie da się zrobić coś lepszego :)

Opublikowano

Tak uczą informatyki. Masz wiedzieć jak włączyć kompa i umieć narysować domek w paincie, a oceniają cię za jego jakość i to czy w ogródku jest kształtny pies czy nie.

Obrazek spoko.

Opublikowano