Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Itemy nie widoczne na KamerModzie

kubin33

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .

Mam problem a mianowicie ostatnio na serwerze Elitemt2 zostały dodane nowe itemki.

Na cliencie je normalnie widać ale kiedy włączam Kamer Moda nie są one widoczne .

Moje pytanie jest następujące . Jak sprawidź aby stały sie one widoczne ?

Prosze o dokładny opis rozwiązania ponieważ jestem w tych sprawach "zielony" . :)

Za odpowiedzi z góy dziękuje.

Opublikowano

Skopiuj pack z oryginalnego clienta, wklej je do zmodowanego clienta (zaaktualizowany PL, updated) i jeszcze raz zainstaluj moda .

Opublikowano

Jeżeli chodziło o przekopiowanie pack'a z czystego clienta i wklejenie go do clienta z modem i ponowne zainstalowanie moda to niczego to nie zmieniło .

Opublikowano

Jeżeli chodziło o przekopiowanie pack'a z czystego clienta i wklejenie go do clienta z modem i ponowne zainstalowanie moda to niczego to nie zmieniło .

Skopiuj pack z oryginalnego clienta, wklej je do zmodowanego clienta (zaaktualizowany PL, updated) i jeszcze raz zainstaluj moda .

1. Nowa kopia metka + najnowsze updaty

2. Skopiuj sobie gdzieś na pulpit folder pack

3.wgraj moda

4.przenieś folder pack z pulpitu do folderu gry - zastąp wszystkie pliki

Jeśli nie pomoże trzeba będzie przerobić item proto ale ja się za bardzo na tym nie znam :P

56192811659226831322.jpg

Dopóki nie skorzystałem z Internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów - S. Lem
  • 9 miesięcy temu...

Zarchiwizowany