Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[KidModMetin2] Neeqs

MorelloxDD

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No więc tak zacznę od przedstawienia się.

Nazywam się Mateusz i mam 15 lat. Mało? Nie wydaje mi się. Według mnie wystarczająco żeby ubiegać się o tą funkcję. Kidmoderator pomyślmy.... Myślę że nadaję się na to stanowisko. Nie będę sypał tu emotkami bo chyba nie wypada

:D

Przechodząc do tematu. W metina gram od 5 lat. Zaczynałem od małego neoska na PL'u. Wyrosłem na większego neoska, który nie wie na którym serwerze zagrać. Przez ten czas "dorastania" nabrałem dużej wiedzy o metinie. Mozna powiedzieć, że jestem doświadczonym graczem. Chciał bym pomóc moderatorom i sprawdzić się jako kidmod. Jestem kulturalnym człowiekiem, czyli potrafię się zachować. Żartuję kiedy jest na to pora :P To konto jest moim drugim kontem. Jestem z wami od 2009r. Stare konto to MorelloxDD ( więcej w PS.). Miałem długa przerwę w pisaniu postów lecz uczestniczyłem w życiu forum. Przeglądałem je codziennie

:)

Pragnę przypomnieć, że w całej mojej karierze nie dostałem nawet 5%.

Według zaleceń Mounthainsa uporządkowałem moją aplikację.

Niestety nie piszę poradników... Nie mam do tego głowy. Jeżeli znalazł bym temat na pewno bym coś naskrobał. Nie chce się nikomu podlizywać, więc nie będę dręczył moderatorów prośbami o poparcie..