Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] Mod.

.:KuKiS:.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To nie jest modyfikacja, a gamemode. Chodzi Ci o Trucking Map by Max_Renault? Jeśli tak, to trzymaj:

Skan:

https://www.virustotal.com/file/392bdbeeb85b7cf326de65b61dd3a8232757353ce5c4ec2eb1ed3f397b86144b/analysis/1333386034/

Download:

http://speedy.sh/2Ys9T/Trucking-map.pwn

DBY2M.png

exMPC Media Team exGold MemberexModerator

Opublikowano

Nie znam się za bardzo na tym, dlatego piszę :)

Chodzi mi w takim razie o dobry Gamemode Trucking RolePlay z możliwością przeróbki do Samp 0.3d :)

sygnaturkazx.png

Opublikowano

W takim razie ten wyżej jest całkiem dobry, jest plik *.pwn, dzięki któremu możesz go dobrowolnie edytować.

DBY2M.png

Opublikowano

Ok, ale to jest cały mod? Powiedz mi jeszcze jak go wgrać, bo jestem w tym zielony, a muszę się trochę poduczyć. Opanowałem Serwery Minecrafta, Metina, teraz czas na Samp'a :)

A czy to nie jest przypadkiem sama mapa?

sygnaturkazx.png

Opublikowano

Mapa to obszar z obiektami, gamemode to oskryptowanie serwera. Plik, który Ci wysłałem, musisz skompilować do rozszerzenia *.amx w programie PAWNO. Robi się to bardzo łatwo, znajdziesz o tym informacje na różnych forach. Teraz czas na wgranie gamemode:

1. Kiedy już masz plik .amx gamemodu, umieszczasz go w folderze "scriptfiles".
  2. Następnie w konfiguracji serwera, która jest gdzieś w głównym katalogu z plikami, masz definicję taką jak gamemode, bądź coś podobnego. Wpisujesz tam nazwę pliku (bez końcówki - w tym przypadku .amx).