Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[pytanie] 100 pkt playspan

Xers

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja dostaje, musisz zrobić konto z e-mailem najlepiej na gmail.com pozdrawiam :) Spróbuj tak i napisz czy dostałeś

Opublikowano

ale sprtawdzałeś teraz? Myśle, że mogł wejść jakiś update i brak pkt oO. Możesz zrobić konto i sprawdzić?

Ps. na gmailu też brak ;/

Opublikowano

@Up Czy Ty przeczytałeś moje pytanie?

Nie jestem w tym zielony. Chodzi mi o fakt, że potrzebuje żeby ktoś sprawdził dzisiaj czy mu działa.

Czy jeszcze dają te 100pkt czy może to już wyłączyli...

Opublikowano

@up

Na 100% tego nie wylaczyli.

Sciagnij CCleanera i wyczysc nim komputer.To pomoze. Dodatkowo mozesz wyczyscic ciasteczka w przegladarce.

"Pewność wypisaną mam na twarzy"

Opublikowano

Nic nie wyłączyli. Wczoraj robiłem konto i normalnie dostałem. Robienie wielu kont z jednego IP właśnie doprowadza do tego, że pkt już nie dochodzą.

http://www.mpcforum.pl/topic/382542-tut-jak-dostac-100up-przy-rejestracij-na-playspan/

NU94p9A.gif

Wracam..

Opublikowano

@Up

wszystko sprowadza się do tego, że nie potraficie przeczytać tego co piszę.

W jednym poście już pisałem, że mi wczoraj wszystko działało, tylko dzisiaj mam taki problem.

Mam neostrade. Wiec to też nie wina ip.

Opublikowano

Autor już wie, a ja niestety się myliłem. 100pkt na start wyłączyli - nie wiadomo czy na zawsze, czy też nie. Temat wyjaśniony - zamykam.

NU94p9A.gif

Wracam..

Zarchiwizowany