Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Dyskusja] Rodzje setów i lokalizacja ich części

Sebolinek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w tym temacie możemy porozmawiać o setach i lokalizacji ich części. Życzę miłej konwersacji.

Jestem początkującym graczem w DC universe online.

Frakcja: Złoczyńca

Nick: CZAD

Moc: Fire

Broń: Hand blast

Narazie udało mi się skompletować cały set Demonic. Teraz szukam do kompletacji częsci do setu Greco-Roman brakuje mi pasek czy może mi ktoś poradzić gdzie go mogę znaleść?

Opublikowano

czesci setu dostajesz z wykonywanych misji oraz raz dziennie dostajesz bilet do domku prezentowego dzokera z tych prezentow leca czesci nie raz

pozatym w nocnym klubie i w teleporterze kupuj sie czesci setu u handlarzy, a u herosow na posteruku polisji

nie ma czegos takiego jak miejsca w ktorych mozna dropnac czesci setow to nie metin

Opublikowano

czesci setu dostajesz z wykonywanych misji oraz raz dziennie dostajesz bilet do domku prezentowego dzokera z tych prezentow leca czesci nie raz

pozatym w nocnym klubie i w teleporterze kupuj sie czesci setu u handlarzy, a u herosow na posteruku polisji

nie ma czegos takiego jak miejsca w ktorych mozna dropnac czesci setow to nie metin

Nie wprowadzaj ludzi w błąd są miejsca gdzie co dropi zawsze były . Tu masz link do każdej części zbroi , trinkietow itd... http://www.dcuo-db.com/ i u góry masz items i tam masz wszystkie lokacje i na jakiej dropi dana rzecz oraz pod jaka role . Pozdro

Opublikowano