Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Champ] LOL

JodaMinecraft

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie odrazu mówie że dopiero zaczynam przygode z Lol-em i jestem w tym zielony mam już troche bohaterów

• Olaf
  • Teemo
  • Tryndamere

I teraz mam do was taką prozbe wyjasni mi ktos co kupowac tzn jak inwestowac w ekfipunek gram 5 vs 5 i jakie runy kupować :D Jakie skile ogólnie prosze mi wyjaśnić jak grać tymi postaciami :D

Opublikowano

Jeżeli lubisz AD polecam Ci kupić Shaco. Bardzo fajna postać (slow, system ucieczki i gonienia, niewidzialność, kryt ze skilla, dobra jungla, super ganki, przydatny klon). Co do run - nie kupuj przed 20 LvL. Gdy wbijesz 20 LvL dostajesz dostęp do run 3 tier.

Wróciłem ;]

Budowniczy
Opublikowano

Olaf - Postać bardzo dobra 1vs1 albo w dogonieniu postaci gdyż spowalnia i ma DMG z Dupy.

Teemo - Postać zabójca dobre ma ulti stawia grzybki w krzaki ktoś ma mało hp a ty jesteś pod AP bierzesz po 100HP I masz Fraga + spowalnia jakby nie ubiło dobre jak ktoś Ci ucieka.

Tryndamare - Postać pod AD jak Olaf ma początkowego krytyka jak u GangPlank'a a przy dobrym nafeedowaniu się walisz ciągle na krytach :D

Polecam Ci Tryndamare albo Teemo są to dobre postacie a zarazem tanie.

Co do Run kupuj dopiero po 20lv i odkładaj powoli IP i wtedy nakupuj ;)

Opublikowano

Najlepsza postacia na poczatek jest chyba trynd.

+ Ulti które daje niesmiertelnosc

+ Brak many

+ Wysoki DMG

+ Jeden z lepszych postaci AD

A teraz wady

- Bez nafeedowania się jest ciężej