Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[VideoTuT]Jak Postawić Serwer Minecraft 1.2.4 Bukkit !

liarek123

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem laikiem w sprawie serwerów więc mam parę pytań.

Jeśli w konfiguracji serwera zaznaczę online mode- true. To na serwer będą mogli wchodzić tylko z premium tak?

Jak zrobić aby osoba która chce wejść na nasz serwer nie musiała posiadać programu hamachi?

Czy to co dałeś w opisie filmu to twoja paczka, czy czysty bukkit?

PS. Następnym razem postaraj się, żeby nie było tych czarnych pasków bo boku wyświetlacza.

Opublikowano

Jestem laikiem w sprawie serwerów więc mam parę pytań.

Jeśli w konfiguracji serwera zaznaczę online mode- true. To na serwer będą mogli wchodzić tylko z premium tak?

Jak zrobić aby osoba która chce wejść na nasz serwer nie musiała posiadać programu hamachi?

Czy to co dałeś w opisie filmu to twoja paczka, czy czysty bukkit?

PS. Następnym razem postaraj się, żeby nie było tych czarnych pasków bo boku wyświetlacza.

To znaczy ,że jak dasz true to moga tylko premium nawet jeśli jest hostem serwer , nie masz premium a dasz true to nie wbijesz.

Mozesz postawic no-hamachi ,ale to zalezy od routera i interneto dawcy oraz portów.

Czysty bukkit + plik do odpalenia serwera .

Co do pasków nie wiem czemu , camtasia mi tak robi jak daje HD .

Jeśli Chodzi o pluginy na te wersje : Tak posiadam takie ! Chcesz je mieć napisz oraz Subnij kanał [ tak wiem ,ale mnie to motywuje gdy widzę , ze ma tych 17 widzów ..]

giphy.gif

Opublikowano

@liarek123