Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem]Jedno wielkie bagno, i need help!

Gość Abs025

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

W Metina gram przeszło od 3 lat zaczynając na Obsydianie [PL] po najnowsze serwery dedykowane. Zawsze gdy spodoba mi się jakiś serwer to mam "ochotę" wysłać SMS'a na SM'y aby szybko się wzbogacić, lecz jest to po prostu strata pieniędzy. Zwłaszcza na serwery dedykowane. Postanowiłem zrobić swojego serwa lecz kompletnie nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Oczywiście za pomoc daje "lajki" . Teraz kilka pytań i jeśli można to prosiłbym linki do tematów związanych z moim pytaniem.

1. Jak zrobić serwer od postaw na plikach 2010? Tzn nowe wierzchowce, lvl przy nicku itd.

2. Jak edytować klienta? Znaczek gm, czcionka itd.

3. Jak pakować i rozpakowywać pliki?

4. Jakieś naprawdę dobre/fajne pliki ze zbrojami, coś takiego jak na GladoR

5. Jakieś fajne pliki z bronią, również coś podobnego do GladoR'a

6. Jak bawić się w navi? Tzn zmieniać poziomy ulepszeń, ustawiania np Bojowy-->Syrek itd?

7. Jak dodawać poziomy kd? Np +7/8/9 oraz ich wartość?

8. Jak edytować itemy? wrodzone bony itd?

9. Jak robić wpisy do navi? Na jakiej to zasadziej działa?

10. Jak tworzyć własne itemy, chodzi mi o takie tworzenie za pomocą programu, a nie w navi.

Prosiłbym o dokładne i kompletne poradniki z tym związane. Nie umiem robić wpisów do navi czy coś w tym stylu. Jeśli można, to też komendy danego itemku.

Pozdrawiam i z góry dziękuję!

Zarchiwizowany