Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Nowy w lol`u :D

Idefis

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema.

Jestem nowy w League of Legends lecz roche pogralem ^^, mam juz 4 lv :OxD, i mam pare pyta? co do gry:

1- Co znaczy MID?

2- Jak sie kupuje nowe postacie?

4- Po co, na co sa i co daja runy?

5- Jak sie kupi jakas postac wolno jej dawac specjalne umiejetnosci?

6- Jaka postac sugerujecie na zabijanie przecinikow nowemu graczowi

7- O co chodzi w zakladce " Specjalizacja " ?

8- Jak sie odblokowuje w zakladce " Czary " nowe umiejetnosci?

9- Oplacza sie kupowac te jak by itemy w trakcie rozgrywki gdzie pirze zalecane ( czy cos w tym stylu )

10- Sa hakerzy?

Sory za tyle pyta?, ale za to wynagrodze ^^

1370985415-U261426.png

ID PlayStation3 -> IdefisKiller

Opublikowano

http://www.mpcforum.pl/topic/324022-tutpodstawowe-pojecia-w-league-of-legends-i-wiele-wiecej/

1. Mid - środkowa linia

2. Masz taką skrzynkę pomarańczową pod lvl -> wchodzisz w nią -> zakładka bohaterowie

3. nie ma :D

4. Runy to takie wspomagacze które mogą dać kopa np. w początku gry

5. Jedyne specjalne umiejętności to są "Mastery" oraz "Skille przywoływacza". Innej odpowiedzi nie mogę Ci udzielić

6. Ashe, Master Yi

7. Specjalizacje - tam rozdajesz takie umiejętności, ale narazie za dużo z nimi nie zrobisz

8. Po wbiciu lvl

9. Zależy, czasem zalecane są dobre, czasem do dupy.

10. Nie ma.

he?

Opublikowano

1 - Mid lane = Środkowa linia