Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]serwer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym uzyskać pomoc na temat prywatnego serwera. Jestem w tym zielony i nigdy nie miałem styczności z tym. A więc tak. Odpaliłem serwer w virtual PC i ustawiłem wszystko chyba dobrze. Na końcu jest network is unrechable ale jak czytałem to już można się zalogować po tym. I teraz mi chodzi jak się zalogować coś trzeba mieć do tego czy co? Posiadam metina pobranego nie dawno ze stronki metina. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć co i jak zrobić żeby wbić na własny serw? Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano

Zależy jakie masz pliki serwerowe... Napisz jakie masz

Jak masz z 2008r. To i client musi być z 2008r.

a jak masz z 2010r. To i client też...

Opublikowano

Pliki serwerowe mam by JachuPL. Wersja 1.1. Ale właśnie o co chodzi z tym klientem? Może być ten oryginalny metin?

Opublikowano

mam jakiś metin2 connect changer i tym ponoć robi się spolszczenie. Jak włączam plik .exe wygenerowany tym changerem to wtedy wyskakuje mi takie okno o nazwie LOG chyba i w tym oknie wypisane są jakieś pliki z końcówką .py i klient się wyłącza. Co zrobić żeby wszystko działało normalnie?

Opublikowano

Dobra zrobię tak jak mówicie spróbuje na tych i na tych. A macie linka do plików Badara?

Pliki by quenitos, gdzie jest client, tylko musisz go pobrać oraz pliki serwerowe :

http://www.mpcforum.pl/topic/522092-tutjak-postawic-serwer-na-plikach-by-qentinios/

By badar :

http://www.mpcforum.pl/topic/387565-tutdl-pliki-serwerowe-by-badar/

@Up