Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jak zainstalować pluginy Team Fortress 2 ?

Xardes

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM

Chciałbym was prosić o pomoc w instalacji pluginów i skąd je pobrać jestem całkiem w tym zielony i trzeba mnie prowadzić jak niemowlaka za pomoc lecą ++++++

Opublikowano

Wchodzisz na Steam, następnie logujesz się, najeżdżasz na "Gatunki" i wybierasz "Free To Play". Później tylko wybierasz "Team Fortress 2" Zjeżdzasz w dół kilkasz "Zagraj" wyskoczy Ci okienko klikasz "Dalej" i ci się ściąga... Jak się nie myle od razu będzie zainstalowana w twojej "biliotece gier"... Oczywiście nie będziesz mógł wymieniać się itemami i mieć niektórych rzeczy, bo nie masz konta premium. Możesz je zdobyć kupując coś w sklepiku lub (o ile wiem) przy "zakupie gry"...

Opublikowano

Wchodzisz na Steam, następnie logujesz się, najeżdżasz na "Gatunki" i wybierasz "Free To Play". Później tylko wybierasz "Team Fortress 2" Zjeżdzasz w dół kilkasz "Zagraj" wyskoczy Ci okienko klikasz "Dalej" i ci się ściąga... Jak się nie myle od razu będzie zainstalowana w twojej "biliotece gier"... Oczywiście nie będziesz mógł wymieniać się itemami i mieć niektórych rzeczy, bo nie masz konta premium. Możesz je zdobyć kupując coś w sklepiku lub (o ile wiem) przy "zakupie gry"...

Albo czytać nie umiesz, albo jesteś bezmózgiem, albo nabijasz posty, albo pomyliłeś tematy.

Obstawiam na 3 pierwsze opcje.

@topic