Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pakiet Internauty (UPC)

Miley8

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,zmierzam do zmiany dostawcy internetu,interesuje mnie ta opcja :

http://promocje.upc....kiet-internauty

pisze że w ofercie jest telewizja cyfrowa,nie rozumiem dokładnie i chciałem się zapytać czy do tego jest ten dekoder?

No i drugie pytanie,może ktoś wie czy w tej ofercie nie ma jakichś haczyków? Jestem całkiem zielony.

Z góry dzięki za odpowiedź :>

Yo!

Opublikowano

Haczyki :

Bonus przy zamówieniu przy Internet:

Pakiet Super HD bez opłat na 6 miesięcy. Po tym okresie, abonament wyniesie 20 zł (jeśli wybierasz pakiet Select) lub 10 zł (jeśli wybierasz pakiet Max). Z pakietu Super HD możesz zrezygnować w dowolnym momencie kontaktując się z UPC.

Ja posiadam pakiet z 30mb/s bo większych prędkości u mnie na razie nie ma. Też mam taki mix TELEFON+TELEWIZJA+INTERNET.

Musiałem zrezygnować z tego pakietu Max i SUPER HD. Tak naprawdę wielkiej różnicy nie odczułem miedzy zwykłym a HD.

Pakiet bezpieczeństwa UPC też odmów od razu.. Sam zainstalujesz jakiś pakiet bezpieczeństwa bez łaski UPC.

No i ta opłata instalacyjna 1zł jest tylko jak zamówisz przez internet bo jak podpiszesz osobiście z technikiem to będzie opłata 99 czy 199 zł nie pamiętam dokładnie.

Kolejny haczyk:

Rabat 50% taniej przez 3 miesiące:

Benefit w postaci abonamentu obniżonego o 50% abonamentu za pierwsze 3 miesiące przysługuje nowym klientom oraz obecnym klientom posiadającym tylko 1 usługę spośród usług Telewizja, Internet, Telefon.