Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jak grać teraz w privy ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie tak jak w temacie dzisiaj tak sobie pomyślałem że pograł bym sobie w metina na privach różnych ale teraz nie wiem jak grać bo kiedyś było to tak że pobierasz metina 2008 nie patchowanego wklejałeś ikonkę priva do metka i grałeś . A teraz nie wiem jak zrobić żeby pograć . Raz próbowałem pograć na jakichś servach ale nie mogłem włączyć lub mi jakiś błąd wyskakiwał . Proszę o pomoc ponieważ jestem zielony w tych dzisiejszych nowoczesnych sprawach . Z góry dziękuje :)) na odp będzie LIKE !!

Opublikowano

Witajcie tak jak w temacie dzisiaj tak sobie pomyślałem że pograł bym sobie w metina na privach różnych ale teraz nie wiem jak grać bo kiedyś było to tak że pobierasz metina 2008 nie patchowanego wklejałeś ikonkę priva do metka i grałeś . A teraz nie wiem jak zrobić żeby pograć . Raz próbowałem pograć na jakichś servach ale nie mogłem włączyć lub mi jakiś błąd wyskakiwał . Proszę o pomoc ponieważ jestem zielony w tych dzisiejszych nowoczesnych sprawach . Z góry dziękuje :)) na odp będzie LIKE !!

Teraz się w przypadku większości serwerów pobiera ich clienta i się normalnie gra, spolszczenia teraz nie działają, ale kamermod nadal działa.

1332703407-U173186.png

"Bo My tu się szanujemy zamiast dupy sobie lizać!"

Opublikowano

Nadal tak się gra. Tylko że "teraz" niektóre servy działają na metku 2010. Czyli że do niepatchowanego metka 2010 wklejasz spol, czy tam launchera albo się pobiera normalnie klienta.