Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Q]T2 , T-26, BT-2 czy Pzkfw35(f) co wybrac?

Suviaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , jestem początkującym graczem i nie wiem jaki wziąć czołg z II Tiera

Myślę nad

[T2 , T-26, BT-2 i Pzkfw35(f)

lecz możecie podać swoje propozycje

PS:chodzi mi o to żeby później mi się dobrze grało np w Tier V

Opublikowano

Skoro jesteś początkującym to polecam lecieć w IS-y, to czołgi którymi gra się najłatwiej

1335991896-U274919.png

|ExModerator World of Tanks|

Opublikowano

dobra wybralem droge do KW przez t-26 a jaki drugi czolg wziac , taki zeby teraz byl dobry i jego nastepcy w nastepnych tierach tez byly dobre

PS:a i jaka artylerie wziac zeby bylo duze dmg i celnosc , jaka nacja lub jaki czolg

Bywalec
Opublikowano

Polecam dojść do tygrysa bo jego 88mm jest niesamowita :)

Jeżeli pomogłem, naciśnij "Lubię to".

Opublikowano

Ma być trudno, wtedy się nauczysz jako-tako grać.

Najlepiej, aby w linii rozwoju nie było zbyt dużo lekkich czołgów (ich MM odrzuca początkujących).

Mówi się, że Niemcy to najtrudniejsza nacja, ale z czasem niektóre czynności wchodzą w rutynę i jakoś sobie radzisz ze wszystkim :)

roomy.png

Wczoraj do ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest twoje.

Bywalec
Opublikowano

Vk3601h bardzo dobrze zarabia i będziesz miał dużo frajdy jeżdżąc nim. Zwrotny, szybki, penetrujący. Potem odblokujesz tygrysa, kupisz sobie wieżyczkę, długą 88 i będzie git.

...>PanzerIII/IV>VK3601H>Tiger. Do Vk3601h obowiążkowo kup armatę 88mm i będzie dobrze.