Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Prywatny serwer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam otóz jestem "zielony" na temat stawiania serwera od podstaw chciałem skorzystać z tego o to tematu

http://www.mpcforum.pl/topic/140267-mega-tutorial-jak-postawic-od-podstaw-serwer-metin2/

lecz jest to jednak stary temat niektóre linki nie działają,napewno dużo się zmieniło w czasie tych 2 lat od kiedy TUT został napisany.Chciałbym postawić serwer Hamachi ale mam router czy to w czymś przeszkadza??

Czy ktoś mógłby mi podać krok po kroku wraz z Downloadami jak postawić serwer??Jestem naprawdę "zielony" w tych sprawach.

Z góry dziękuje i proszę o pomoc! Mam nadzieje że będę mógł się odwdzięczyć!

Proszę o nie zamykanie Tematu jeśli napisałem w nieodpowiednim dziale to proszę o przeniesienie.Naprawdę mi na tym zależy i mam nadzieje na pomoc użytkowników

Jestem kulturalną osobą , lecz szacunek okazuje tylko osobom które na ten szacunek zasłużyły!Jeśli pomogłem Kliknij TU

1260200783byplonskijudo.jpg

Opublikowano

Pliki serwerowe :

http://www.mpcforum.pl/topic/554404-dlreupload-wszystkich-plikow-serwerowych-linki-nie-wygasaja/

Spis Poradników tworzenia serwera :

http://www.mpcforum.pl/topic/508056-spis-poradnikow-tworzenie-prywatnych-serwerow/

To Bylo Zbyt Straszne // Edytowano By Napewno

Opublikowano

www.mpcforum.pl/topic/501837-mega-tutorial-serwer-od-podstaw-na-32-bitowym-freebsd-82/page__pid__3570324#entry3570324