Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Flota

Modako

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem amatorem w ogame i mam kilka pytań :) A więc tak:

1. Mam Flote i chce aby było jak najmniejsze prawdopodobieństwo że ktoś mi ja zdejmie Co robić w takiej sytuacji ?

2. Gdzie lepiej trzymać flote na księżycu czy na planecie (Napisz dlaczego)

3. Są jakieś boty, skrypty na auto FS ?

Z góry dzieki :)

fc02fe5ba2c5.png

Opublikowano

Grałem kilka lat i odpowiem chętnie :)

1. Jeśli nie ma Cię przy komputerze dlużej niż np. 1h wysyłaj FS'a. Na noc musisz wysłać FS'a. Jeśli nie z księżyca (na księżyc lub na pole zniszczeń) to z planety na zawrócone stacjonuj... Tego nie widać na falandze czujników. (przynajmniej za moich czasów tak było)

2. Na księżycu. Ile mam podać powodów? :P 2 wystarczą ? :)

więc tak:

możesz szybko przerzucić flotę teleporterem na inny księżyc (np. ucieczka flotą w 3 sekundy),

wysyłając FS'a z księżyca nie widać Twojej floty na falandze... itp. :P

3. Słyszałem o powiadamianiu przez sms jeżeli ktoś leci z misją atakuj na Ciebie. Ta opcja chyba była płatna... A jeśli pytasz o program do wysyłania FS'ów np. codziennie o 22 to radzę Ci w ogóle odpuścić sobie Ogame... Jeśli nie masz czasu na grę i pilnowanie floty porzuć Ogame lub zostań górnikiem... Grając flotą musisz być przygotowany nawet w środku nocy na planowanie i ściąganie moonów lub flot innych graczy. Flota to nie byle co... :P