Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Czy Net Framework działa na pirackim oprogramowaniu?

Dragonix2222

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciał bym pograć sobie razem z kolegami w terarie, ale nie mogę ponieważ nie mam Net Framework.

Mam pirackie oprogramowanie i chciał bym dowiedzieć się czy jak pobiorę i zainstaluje to do mojego domu nie zapuka jakiś facet :ninja: .I czy nie wyskoczy mi na ekranie że mam pirackie oprogramowanie.Mam Windowsa xp i proszę o szybkom odpowiedź

Ps.nie znam się za bardzo na komputerach ;)

Opublikowano

No to se pobierz Net Framework'a przez proxy czy TOR'a (jeśli jesteś jakimś histerykiem) i normalnie zainstaluj, nie powinno Ci nic wyskoczyć na kompie, jak już to będzie jakiś fake, a poza tym zawsze jest możliwość że przyjdzie pan policjant, nawet za to że masz tapetę na pulpicie która ma prawa autorskie.

1327238783-U261492.png

Opublikowano

Nic Ci nie będzie... Kolega ma pirata na kompie i instaluje co chce. Ja tak samo miałem pirata i nic. Większość polski jedzie na piracie i jakąś policja nie puka im do drzwi.

xD

262xro2.jpg

xD

Opublikowano

Nie kapuje, instalujesz pirackie oprogramowanie, a potem boisz się LEGALNIE ściągnąć DARMOWY program? o.O

Instalacja .NET Framework nie zwiększy szansy na wykrycie Ciebie... jestem pewien.

Ale skoro jesteś takim histerykiem, może lepiej kupić oryginalne oprogramowanie?

@oskarr131 spam w terrarii? xD

Opublikowano