Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Dyskusja] Aktualna biblioteka broni

benq10r

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem, że może nie mieć to sensu w tych okolicznościach gdy BFH tak się psuje ale piszę o tym ponieważ z chęcią bym czymś takim się zajął (bez względu na grę), a na innej nie znam się aż tak.

Chodzi mi o stworzenie nowej i aktualizowanej biblioteki/przewodnika po broniach z BFH coś na wzór:

http://www.mpcforum....atystyki-broni/

http://www.battlefie...id=67487&page=1

lecz ze uwzględnieniem zachodzących zmian, opisem i konkretniej kierowanej do początkujących graczy.

Niestety nie jestem w stanie ogarnąć wszystkiego, a tym bardziej nie wiem czy to się przyjmie i czy ma to sens dlatego z chęcią wysłucham waszych opinii.

| | | | | taniecgitara basowa

| Bez komputera. Jeśli masz jakąś sprawę i chcesz pogadać na Skype/GG napisz najpierw tutaj, wejdę.

Opublikowano

Dlatego napisałem tu, chcąc stworzyć coś w stylu pracy grupowej, a nie wyręczać się pojedynczymi osobami. Oczywiście gdyby ktoś się na tyle zaangażował z pewnością nie zostałby ukarany ;)

| Bez komputera. Jeśli masz jakąś sprawę i chcesz pogadać na Skype/GG napisz najpierw tutaj, wejdę.

Opublikowano

Googlus, przydałoby się napisać, by było widoczne.

Powiedz mi, czy to zrobisz, czy ja mam takie cuś zrobić, bo to naprawdę przydatne by było.

No i oczywiście xamizo musiałby się zgodzić (już nie napisałem xamzio, koxu ze mnie :D). :D // ja jestem jedynym Koxem :> Ale postępy są ;d

1389638202-U295319.png

Opublikowano