Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nowa partycja, dwa systemy ! - Pomocy

Koniuh

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A więc tak, od dawna ciekawi mnie linux, czy tam ubuntu aczkolwiek nie znam się na tym.

Wiem że jest przeznaczony do stawiania serverów i do programowania, chciałbym zobaczyć jak to na nim jest.

Aczkolwiek nie mogę stracić obecnego windowsa - windows 7. Mam go zapisanego na dysku HP_RECOVERY, podczas

formatowania komputera nie mam żadnej opcji dodania partycji i tak dalej, więc jak ją dodać i zainstalować na niej ubuntu?

mzav.jpg

Również bym prosił o wyjaśnienie czym różnią się poszczególne rodzaje linuxa i do czego są przeznaczone oraz

jaki najbardziej polecacie.

LAYOUT'Y POD SERWER MINECRAFT U MNIE. ZAPRASZAM PW

Opublikowano

zainstaluj na partycji windowsa pod windowsem, każda płytka ma plik wubi który to robi , przy twojej konfiguracji nie będzie widoczny tylko dysk C

zmniejsz rozmiar partycji C w czasie instalacji albo w zarzadzaniu dyskami, 20GB wystarczy jeśli chcesz zainstalować jako niezależny system od windowsa

pierwsza opcja lepsza za pomocą wubi , obok windowsa na jego partycji bo nie zmieniasz nic poza wpisem do bootloadera dla odpalenia linuxa z pliku wirtualnego

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

W pierwszym poście chyba źle to jednak ująłem.

Na c mam zainstalowanego windowsa, aczkolwiek na dysku hp_recovery pliki potrzebne

do przywrócenia stanu fabrycznego