Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam pomocy]Pomoc Przy Stworzeniu Radia Internetowego (postawienie Stronki)

Bąbelek_<3

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Chciałbym zrobic stronkę www (Radio Internetowe, A jestem więcej niż zielony w temacie

Czytałem wiele artykułów ale to na nic.Html nic mi nie mówi i nawet nie mogę się zdecydować się jakim programem stworzyć stronę.

Próbowałem Wordem i FrontPage ale mi nie wychodzi.

Stronka powinna być prosta, kolorowa i modna icon_smile4.gif Temat "Radio Internetowe"

Jeżeli ktos miałby czas i ochotę mi pomoc to zapraszam.

GG.39226059

Opublikowano

Pobierz sobie drupala, wyeksponuj go, dodaj kod radia.

A tak btw. bardziej niż zielony, to chyba niebieski, aż musiałem przymykać 1 oko, by to przeczytać. -.-

2009 - słyszysz mnie?

Opublikowano

Dziękuję wam za rady, lecz już próbowałem sam coś robić (działałem przez kilka dni) - i nic mi z tego nie wyszło ;<

dlatego napisałem ten temat.

zalezało by mi na znalezieniu osoby która podjeła by się stworzenia takiej własnie stronki.

lub napisała/podała mi szczegółowy tuturial (takich nigdzie znalesć mi się nie udało)

Opublikowano

Komorka Nie mam juz nic, wszystko co miałem to usunąłem ze złości ;D ale mniejsza :)

Chciałbym aby ktos mi postawił całą stronkę i poprostu się tym zają bo ja sie nie nadaję do tego -,-

Opublikowano

To zapraszam tutaj:

http://www.mpcforum.pl/topic/544737-poszukujezleceniedam-zlecenieszukam-programisty/

PS. ref co 24h. korzystaj z opcji edytuj.

2009 - słyszysz mnie?

Zarchiwizowany