Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak Ominąć Gameguard I Problem Z Koc Summon Dem!

miszczu667

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1.Witajcie. Mam pytanie, a mianowicie jak ominąć GameGuard ? Jestem początkującym hakerem i nie mam w ogole pojęcia jak sie do tego zabrać, czy mógłby ktoś napisać mi to w punktach, z ewentualnymi linkami do downloadu potrzebnych programów ?

2. The program cannot update the installed version of Skillz.Wz because of following reason:

c\programfiles\maplestoryeurope\skillz.wz : uknown version,

:(

Czy mógłby mi ktoś poradzić co mogę z Tym zrobić ?

Opublikowano

1 zacznijmy od tego masz piękny temat nurtujące was pytania

po 2 ,nie ma game guard już tylko hackShield

po 3. ten komunikat ozbacz że masz już już wgrany jakiś dem albo nd nie wiem co tam asmz porpostu jak tamtego nie chcesz a chcesz mieć to to wrzuć do folderu z ms orginalny skill.wz i spróbuj drugi raz

po 4 hack shielda można ominąc bypassem

jyh.jpg
Opublikowano
1 zacznijmy od tego masz piękny temat nurtujące was pytania

po 2 ,nie ma game guard już tylko hackShield

po 3. ten komunikat ozbacz że masz już już wgrany jakiś dem albo nd nie wiem co tam asmz porpostu jak tamtego nie chcesz a chcesz mieć to to wrzuć do folderu z ms orginalny skill.wz i spróbuj drugi raz

po 4 hack shielda można ominąc bypassem

A Czy mógłbyś mi dać link do tego bypassa ?

Opublikowano

@up wejdz w temat gdzie jest xalubi's trainer i tam razem z tym będzie bypass , proste ? Po 2 wklej czysty skill.wz do folderu i wtedy możesz z patchować