Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Początek gry. Dostanę jakiegoś championa?

PikaczuPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

SIemka jestem w nowy w League Of Legends i mam takie pytanko gdy zacznę grać dostane jakiegoś Championa za free? czy będę musiał od razu kupić jakiegoś za Realne Pieniądze Ponieważ Kumpel mi powiedział że żeby mieć Championa trzeba wysłać sms ? za Odp daje Lubie to

To4KJ.jpg

Sygna by DJ

Opublikowano

Nie musisz :) Co tydzien a dokladnie co wtorek jest nowa rotacja postaci darmowych :)

tzn o co chodzi z tą "Rotacją" że dostaje parę Chempionów i mogę grać wszystkimi czy co ?

Ps.Przepraszam że takie pytania no ale jestem "Nowy" w tej grze

To4KJ.jpg

Sygna by DJ

Opublikowano

Dodatkowo za kazdy mecz, bez względu na wynik otrzymujesz Punkty Zasług, a po uzbieraniu odpowiedniej sumki możesz permanentnie odblokować jakiegoś championa, jest pięć progów cenowych: 450PZ, 1350 PZ, 3150 PZ, 4800 PZ i 6300 PZ, każdą postacią możesz osiągnąć podobne wyniki, jednak wg. mnie im droższa postać, tym gra nią jest ciekawsza.

czwartkowy posmak w ustach przypomina
że nie ma sensu owijać w bawełnę
zmarzniętego truchła

przez latarnię ktoś przerzucił sznur
cumuje statek w bezpieczną przystań

czuję jak na skroniach zasycha sól
...

Opublikowano

Tak, możesz grać każdym z darmowych championów. Po tygodniu (dokładnie we wtorek) są oni zmieniani na innych.

Bóg to twoje sumienie

Opublikowano

Gdy zaczynasz grę w Lola przechodzisz trening bojowy czyli wprowadzenie do gry opis, itp.