Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[POMOC]Jak zacząć grę !

KarthusPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak więc mam problem, jestem nowy w League OF Legends i mam pytanie.

Tak więc jakie postacie na początku kupić ? np. kupić wszystkie postacie za 450 pż ? czy nie wiem zbierać 6.3k mam nowe konto i nie wiem czy kupować za 450pż czy od razu zbierać 6.3k na jakieś fajne postacie.Jeżeli znacie się to błagam na odpowiedź !

mca.png
Opublikowano

Graj narazie darmową rotacją, a jak Ci się jakaś postać spodoba to ją kup.Nie ma różnicy takiej jak czym droższa tym lepsza bo niektórzy tak uważają.Moim zdaniem wszystkie postacie są zbalansowane.Najlepiej nie patrz na ludzi którzy mówią o Karthus najlepsza postać w LoL musisz ją mieć.Każdemu podobają się inne postacie np atakujące w zwarciu czy na odległość czy też składa się je pod moc umiejętności czy zwykłe obrażenia.

Opublikowano

Najpierw zaczynaj od tych dystansowych, nie ma co walczyć melee'ami bo nowi gracze nie wiedzą co to system escape i wgl.

Polecam Ashe, Sivir, Annie. Są za 450 , graj nimi + rotacja. :)

Opublikowano

Wypatrz sobie swojego "main" chara, czyli postać, którą będziesz uważał za główną (moją jest np. Talon z assasinów, Kassadin z mage assasinów, Taric na supporta, Shaco jungler, Garen solo top, Carry jeszcze się zastanawiam). Kup ją, kup do niej runy, na 30 lvlu zaczniesz kupować resztę postaci ; > ja zrobiłem błąd, dosyć późno skompletowałem runy, bo kupiłem wszystkie postacie za 450, kilka za 3150 którymi nie gram ...

167161466687770313241.png