Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie[] Czolg szybki :d

kacperr123

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pytanie :D

jaki jest najszybszy czolg z ranga . V??. lub VI.

i jakie państwo :D

i napiszcie nazwę czołgu taka jaka jest w grze bo nie znam się dobrze jeszcze ^^

sorki za pytanie ^.^

Dzieki mozna zamknac temat

Prosze o zamkniecie tematu i dzieki za odpowiedzi

Daj like

chyba ze się boisz dać like ;]

jak nie dasz like to daj minusa xD

Ale jak dasz minusa, to znak ze się boisz kliknąć like ;]

Opublikowano

stawiam na AMX12t lub AMX 13 75

Moze nie maja najwiekszej predkosci maksymalnej, ale to sa 12 tonowe gowienka i pruja jak szalone.. wiec moznaby powiedziec ze sa najszybsze ;)

Opublikowano

Tier II

BT-2

Tier III

BT-7

Tier IV

T-50

Tier V

T-50-2

Tier VI

AMX 13 75

Najszybszy z tych wszystkich czołgów jest T-50.

Te francuskie wcale nie są takie szybkie jak tu niektórzy mówią, od AMX 13 75 już szybszy jest M12 z podstawowym działem (artyleria).

Co do najlepszego scouta to chyba będzie VK2801 z racji, że może mieć szotgana, dzięki czemu coś tam zrobić może.

Opublikowano

Tier II

BT-2

Tier III

BT-7

Tier IV

T-50

Tier V

T-50-2

Tier VI

AMX 13 75

Najszybszy z tych wszystkich czołgów jest T-50.

Te francuskie wcale nie są takie szybkie jak tu niektórzy mówią, od AMX 13 75 już szybszy jest M12 z podstawowym działem (artyleria).

Co do najlepszego scouta to chyba będzie VK2801 z racji, że może mieć szotgana, dzięki czemu coś tam zrobić może.