Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Master Yi, co kupować ?

Zapigoj

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, jestem nowicjuszem w Lol'u i ostatnio (Huu... Dawno)kupiłem Mastera Yi.

Wiem jak rozdawać skille, ale nie wiem co kupować.Prosiłbym o podawanie dokładnych POLSKICH (W polskiej wersji językowej) przedmiotów.

Z góry dziękuje.

Opublikowano

Ja na Yi składałem Ostrze Dorana - Nagolenniki Bersekera - Widmowy tancerz - Krwiopijec - Ostrze Nieskończoności - Krwiopijec i za Dorana Widmowy. Mi się na tym buildzie grało dobrze.

Opublikowano

@Mohammed

No tak,dostajesz stuna i ded niema to jak build z 0 SURVI.

OStrze dorana

frozen mallet

Atma

Berki

Ostrze nieskonczonosci

Bloodthrister

Potem dorana zamieniasz na phantom dancera ; ).

KzcCxk2.png?1

By Myioshi

Opublikowano

Mój build to Ostrze dorana , Nagolenniki Berserkera , Youmumu, Krwiopijec , Lodowy Młot , i Ostrze nieskończoności. Później zamieniasz dorana na coś do Hp albo do armora... Nie potrzebne są fantomy bo Youmumu + Ult = Około 2.3 attack speed :) a Youmumu daje jeszcze armor penetration :)

18706.png
Opublikowano

Próbuj sam dopasowywać sobie itemy w zależności od sytuacji . Napewno musisz mieć szybkość ataku i DMG .

jesse_pinkman_v2_by_seb3tears-d5s8er0.pn

Gold Member | Blue Member | exModerator Counter-Strike

Opublikowano

Próbuj sam dopasowywać sobie itemy w zależności od sytuacji . Napewno musisz mieć szybkość ataku i DMG .

tylko nowicjusze maja problemy z dopasowaniem :P