Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jestem Zielony Z Tego ...

kaczorek1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak by tu zacząć ... tak nie wiem jak zrobić te credyty w g1 i pkt playspan . Zmieniałem proxy mam nawet hs . ale jakoś nie umiem tego zrobić raz na g1 udało mi się zrobić 100kredytow ale znikły po 5min . na plasyspan nie ma żadnej reklamy . i nie wiem jak to się zrobi . proszę żeby ktoś mi to wytłumaczył krok po kroku . a i czytalem inne tematy jak sie je robi na mpc forum ale jakos nie pomogly .

Opublikowano

Report!!! Punkt 22 regulaminu. Proszę o przeniesienie.

Takie tematy się pisze w General Discussion

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------

Wróciłem i chcę pomóc ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano

ja mam nabite 454 pkt naplayspanie ale cos mi sie rozje**** i juz nie wyswietlaja mi sie reklamy :D nie wiem moze hss nie dziala

Opublikowano

poczytaj sobie kolego starsze posty - było tego tak dużo że ja pierdole - już mi się rzygać chce jak widzę kolejny temat o pierdolonych reklamach i kredytach G1 - powinno się dawać warna za kolejny nowy temat tego typu!

... jestem jaki jestem - piszę jak piszę - mam gdzieś 5* - nie lubisz mnie to twój problem - jesteś nieudacznikiem wyżyj się i daj mi negatywa ...