Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Wytłumaczy mi ktoś to ?.

Aziraal321

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka jestem nowy i zielony w tej grze kiedyś grałem i nie wiem co teraz mam zrobić.Po pierwsze o co chodzi z tymi cs-ami Source,Steam,Non-steam.Po drugie jak zmniejszyć ping.Po trzecie jak dobrze zacząć grę.Z góry dziękuje "Za KONKRETNE odpowiedzi lajk ".

Opublikowano

CSS Steam to gra płatna i mozesz grac na serwerach steam

CSS non steam to gram nie płatna nie możesz grać na serwerach steam

Na początku zagraj sobie na botach zebys nauczył się "chodzić"

A potem graj na najlepszych serwerach z wysokim poziomem najlepiej na deathmatch

A co do pingu :

http://www.mpcforum.pl/topic/406297-tutjak-zmniejszyc-ping-w-grze-counter-strike-%3B/

lpv4KEF.pnglpv4KEF.pnglpv4KEF.pnglpv4KEF.pnglpv4KEF.png

Opublikowano

Dobrze ? żeby dobrze się bawić to najlepiej na jakieś 4funy bo zawsze jakaś gadka i największa zabawa, jeżeli chcesz być "pro" -.- .. to kup lepiej odrazu steam i graj na DM, aim hs.

co do steam to możesz też grac na serwerach steam/ns nie tylko steam :)

Source jest to Counter strike taki sam jak 1.6 jednak na moje trudniejszy ale z dużo lepszą grafiką :)

<span style="text-shadow: 1px 1px 8px #FF0000; font-weight: lighter; color: #FF0000;">dowolny tekst.</span>

Opublikowano

1. CS Steam - legalny, zakupiony Counter-Strike.

CS NonSteam - nielegalny, spiracony CS.

2. Ping możesz zmniejszyć wyłączając programy działające w tle takie jak GG, Skype.