Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[PROBLEM]Mod minecraft 1.1 pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka mam problem z modem a wlasciwie gdy do zainstaluje fps spadają do 5-10 i minecraft zacina sie

Mod nosi nazwe

Sonic Ether's Unbelievable Shaders v1.1.03.zip

Normalnie mam okolo 100fps na czystym minecrafcie

Komputer ma 3gb ram

Prosze o pomoc moge podac jeszcze jakies inne informacje ale nie wiem jakie

Jestem w tym zielony

1325845644-U48159.gif
Opublikowano

Spróbuj przydzielić większą ilość ram sposobem start.bat ;] Powinno zadziałać bo też tak kiedyś miałem .

1329042025-U173186.png

by Siema Heniu

MineCraft Helper|Kox|PostMarker

Opublikowano

Ja mam tak samo Chociaż komp do najgorszych nie należy bo w GTAIV na najwyższych i 30-40 fpsów Przyłączam się do pytania jest możliwość zwiększenia fpsów. btw mi nawet optifine nie pomaga. Ty jak nie instalowałeś optifina zainstaluj

Opublikowano

Mam tak samo, do odpalenia tego moda potrzeba komputera zdalnego odpalić bf3 na średnich detalach

LAYOUT'Y POD SERWER MINECRAFT U MNIE. ZAPRASZAM PW

Opublikowano

beczka uwierz że mój kolega któremu GTA chodzi na średnich ma 20-30 FPSów więc to nie zależy od kompa

Ten mod ma humory :D

Opublikowano

Ten mod wymaga ogromnej ilości ramu i procesora. Tyle mam do powiedzenia. Ludzie piszą, że przekazują na MC 3 GB i i tak im laguje, także trzeba poczekać, aż... Minecraft przejdzie na inny język, niż java :D Albo czekać na cud :)

hollssygna.png

Opublikowano