Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wykrywanie mobów

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Na początku od razu napisze, ze jestem zielony w sprawach zwiazanych z cheat engine. Chciałbym zrobic bota, który sprawdza ID mobów znajdujących się obok mnie i jak znajdzie ID, które wcześniej podałem wyskakiwałaby informacja z koordami do tego moba. Chodzi o gre metin2, wiem ze ten bot nie bedzie szukal po calej mapie (wiem ze to nie mozliwe, albo trudne do wykonania). Gdy dowiem się jak wyciągnąć przez cheat engine takie informacje spróbowałbym zrobić taki mały programik w AutoIt, który wyszukuje metiny, bossy itp. Pozdrawiam

Opublikowano

Taka lista blisko znajdujących się obok Ciebie mobów jest trzymana w kontenerze, prawdopodobnie każdy Mob to klasa/struktura i w pamięci będzie wyglądał mniej więcej:

//pierwszy mob
0x400000 int MobID;
0x400004 int MobHP;
0x400008 char MobName[16];
//drugi mob
0x400018 int MobID;
0x400018 int MobHP;
...

Spróbuj wyszukać jedną z tych informacji, np. nick moba (pewnie będziesz miał pare wyników) i poszukaj czy jego kordynaty nie są gdzieś obok tego adresu, jeśli nie to weź następny wynik z znalezionych nicków moba.

Możesz też poszukać po kordynatach, np. stań tam gdzie jest MOB, zamroź grę a następnie wyszukaj wartość, odmroź grę i jak się poruszy MOB to wyszukaj nową wartość.

Chcesz zarobić na własnym cheacie/bocie? Pisz na PM

Cracking, analiza programu/strony, boty (także web), cheaty

kwoh2cmd.png

Zarchiwizowany